Stallet

Hejsan. Nu kom jag precis hem från stallet, har ridit Clas och kvällsfodrat med mera. Jag red ungefär en timme med Emma och det var super skoj! Han var dunder pigg och jag kan inte minnas hur många gånger han bockade/sparkade bak ut, hihi.

Imorgon hade jag planer att träna men att träna själv suger totalt för att Madeléne ska på bröllop. Men jag får väl ta att hitta på någonting annat skoj om jag orkar satt säga.

Nu sitter jag här och kollar ut över mitt rum och inser hur stökigt det verkligen är!! Jag blir galen! Jag storstädade i SÖNDAGS och nu ser det ut som ett helvete igen, hur lyckas man? Jag ser ju inte ens golvet. Men då har jag iallafall någonting för mig imorgon. 

Nej nu måste jag leta efter min mobil, den ska ligga under alla kläder någon stans. Ha-ha-ha!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0