2009

2009 ska bli ett bätte år! Jag ska vara stark, även i stunder
då man vill falla ihop. 2008 har gått upp och ned, ena
veckan levde jag på rosor och jag kände mig lika stark som
Pippi Långstrump. Andra veckan mådde jag skit och allt
var ett helvete, jag ville bara lägga mig under täcket och
stanna där. ENDÅ har jag lyckats varit i skolan VARJE dag,
varit  med på VARJE idrottslektion även fast jag inte
orkat. Nu ska jag se mot det positiva! Jag har 3st
nyårslöften i år;

•Gå ner i vikt
•Lägga mer ner tid på mina älsklingar :)
•Inte röka eller snusa

Nu ska jag ner och äta godis, ta en cigg och sova!
Haha nejnej! Skämta bara! ;) <3 .. jag och min OTROLIGT dåliga humor ;p <3

GOTT NYTT ÅR

Speciellt till Madeléne, vi kämpar tillsammans, rigt? <3 Love U hun!

Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: SliZeTheSiZe

Gott nytt år. . =)



skall oxå skriva in mitt nyårslöfte. . :P

2009-01-01 @ 04:11:52
URL: http://slizethesize.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

Hoppas du hade en bra nyårsafton!

2009-01-01 @ 12:39:24
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0