Sommar vill jag ha!

Nu orkar jag snart inte vänta längre! snön bara faller och faller.. jag vill ju ha sommar NUNUNU. Jag blir mega arg på all snö och att rida i kram snö är värdelöst!
Jag klickade runt lite på victora's secret's hemsida och hittade dessa tre bikinis som får mig att längta ÄNNU mera :( Ska kanske klicka hem någon utav dom :)
jag vet ej vad ni tycker om att jag lägger ut tjejer i bikinis på min blogg men tjejer i bikini ser man ju varje dag på stranden så ni får tycka vad ni vill :)





Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

VS har jättemånga snygga bikinis ju! Har också tänt på att kanske beställa en :)

2009-02-07 @ 17:44:07
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0