Is,snö,blask

Jag ska väl berätta lite om dagen och varför jag inte hunnit blogga speciellt mycket :) I morse kom pappa och hämtade mig hemma hos Madde, åkte hem och fixade mig men nästa direkt tröck vi in oss i blien och far vidare till Danderys där våran söta gudson håller hus :) Där åt vi lunch och lekte lite med Simon.
Efter det far vi vidare till Ingarö där min faster bor som fyllde 45 igår :) men för att komma över till henne (hon bor på en ö) måste man gå över isen :O USCH!! Men vi överlevde och mamma kom med ishackor och livlina och höll de tätt intill sig :) Nu kom jag precis hem och ha tyvär inte hunit pluggat mycket alls dessa två dagar så det är bäst att sätta igång innan det är för sent!


Simon (3år) men coca-cola i hela munnen :)


Min älsklings Madeléne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0