Madeléne och Jag <3

Har sovit hemme hos Madeléne inatt, mysmys! Vaknade av ett Duns med följd av ett skrik : MAAAALIIN ! :@ .... Oups! Not my bad (a) madde, du tar för liten plats i sängen och klagar på mig, höhö dummaste jag har hört! ;)

Måndagskväll spenderade vi ute med Abbe, Jocke och Robin.. var väl ganska kul :) Vi försökte övertala dom .. eller JAG försökte övertala dom att vi skulle hem till Abbe och äta pepparkakor med mjölk, men nejnej. Det blev en promenad till för att kolla på ngn värdelöst program på Discovery chanel ;s Alla höll på att somna av uttråkning men dom vägrade byta kanal. ;o aja! Sen drog vi hem och somnade direkt,

Tisdag,. vaknade av en duns , skrattade en hel del sen somnade jag om ;) Madeléne väckte mig 11.oo, runt ett satte jag på mig min otroligt sexiga tomteluva och vi åkte ner till stan för att Madeléne skulle köpa julklappar åt sin mamma. :) Vi åt lunch på Kakelungnen och efter det tog i en säng förbi gitarrshopen eller a de nu e ;o Jag är så otroligt grymm! Jag flirtade lite med han som jobbade där och fick då spela trummor utöver HELA affären! AHMAJGASH va kul JAG tyckte det var :) Madde däremot höll på att skämmas ihjäl :S Jag förstår inte varför ,.. men aja ;)

Dagens skämt: Det var en gång en gång och den ar sandad ;d HAHAHA <3
Dagens låt: King of my castle, Wamdue Project :)

Puss och Kram ♥
Ps. Bilder kommer! Måste bara ladda ner dom på datan först Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0