Ojojoj :o

Nu är jag klar med klänningen :D Blev riktigt, rikigt nöjd. Att jag hade sådanna talanger! ;) haha <3 Låt mig höra din åsikt, KOMMENTERA!

INNAN!





EFTER!





  Fram                                      Bak            


Jag är mycket nöjd och väldigt stolt över mig själv att jag vågade klippa sönder klänningen. Men eftersom att jag inte någonsin andvänt klänningen pga att jag tyckt den varit för lång och tråkig kännde jag att det var dags att göra någonting åt saken :) Hoppas att någon mer en jag tyckte att det blev snyggt ;) Hah!

Puss och kram♥



Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2008-12-31 @ 20:09:01
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Dín värsta kritiker

Köp en balkonet bh....

Om du ska ha en såndan kläning är bh med band inte chill god damn girl!

2009-01-28 @ 20:21:29
Postat av: Malin

Nejnej, men snälla rara. Sitter man hemma, fixar klart en klänning, drar på den lite snabbt för att prova om den sitter rätt, då byter man väl ändå inte underkläder och hela köret bara för att NI "värsta kritiker" inte ska ha någonting att kritisera? Jag tar nämligen inte illa upp för att du kollar in vad jag har för bh på mig!

2009-01-31 @ 17:09:19
URL: http://sexygoeaswild.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad duktig du är, det blev jättesnyggt :)

2009-02-04 @ 17:24:04
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0