Solglasögon

Idag har jag haft spanska om prov. Gick väl sådär måste jag medge. Jag fick tillbaka min uppsats också och jag fick ett MVG men är ändå inte speciellt Stolt.

Jag satt nyss och kollade på mina solglasögon och fick en massa flashbacks från mina och Rebecca's galna beroende av solglasögon! Jag har själv 6 par men fler ska det bli. Solglasögon är super snyggt och super bra, jag bara älskar det! Rebecca bad mig lägga upp bilder på allihopa för ett tag sedan men jag får väl ta att göra det nu då. Det blev en gruppbild.








Hur har eran dag varit? / M♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar dom vita! :D

Fan vad vi var galna i solglasögon ;)

Eller..jag är iaf fortfarande det (A)

2009-03-06 @ 19:29:27
URL: http://mylifeasrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0