Söndag :D

Söndagar är på ett sätt mina favoritdagar men ändå så hatar jag dom! ;p Det är ju DANS på söndagarna ;p men att veta att man ska börja skolan imorgon igen känns skit :(
Jag har nu börjat dansa i två grupper, Medium och Large :) Det ska bli rolig, för i varje grupp lär man sig två danser men nu när jag går i två grupper kommer jag att lära mig fyra danser! Innan jag ska dansa ska jag nog så att jag kan gå till A3 och fixa så att jag kan träna i veckan :)
Nu ska jag packa till dansen och sedan ska jag plugga en massor för att Leonora ska kunna komma hit imorgon :)<3
(hela min header bild, jag ser lite ledsen ut, ja vet  ;P)


Puss och kram♥


Kommentarer
Postat av: s

hehe okej, va med min gos:) allt bra? haft en bra helg:P? kram

2009-02-08 @ 16:18:49
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: s

heeh åh va kul:) jag har varit med min babe:) imorgon ska ja göra yoga för första gången haha, prövat? kram

2009-02-08 @ 16:32:19
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Anonym

OOH! Vill också träna på A3 ;)

2009-02-08 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0