Rubrikbrist

Igår var det en helt okej dag :) Volleyboll på Gymnastiken, nej, jag är inte speciellt duktig innom bollsporter och jag hinner inte se bollen innan den ligger bredvid minna fötter och alla kollar på mig och suckar ;D haha. Jag fick inte speciellt mycket När jag kom hem från stallet var det massa So och Spanska plugg eftersom att våran spanskalärare inte kan prata tydlig Svenska så förstår man ingenting tyvär.

Måste berätta om våran prao som kommer nu vecka 16-17 tror jag. Det var först planerat att jag skulle praoa på en skola nära hemmet och kanske på Kicks med Emma men när Hanna  berättade att hon skulle praoa på Ica blev jag också sugen och nu har jag beslutsångest. Plus att mamma kan fixa så att jag kan praoa med en tjej som jobbar som sminksös för
TV3. Aja, det löser väl sig som allt annat här i världen? :) '

Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

oj, du hade ju värsta roliga sakerna och så väljer du att jobba med mig på ica, hahah! Du vet att du kan hoppa ur, jag ska inte tvinga dig men det vore trevligt med sällskap :)

2009-02-04 @ 18:04:38
URL: http://hmbh.blogg.se/
Postat av: Rebecca Johannisson

VÄLJ SMINKÖS SAKEN!!!! :O

Världens chans ju! :)

2009-02-04 @ 20:11:09
URL: http://mylifeasrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0