En ny början.

Många har nu klagat på att jag slutat blogga men okej okej, nu ska jag skärpa mig!
Idag har jag varit i stallet från elva till fyra ungefär med Emma :) Vi red ut i sörskog en sväng, det gick väl bra antar jag.. gick inte så fort men jag är mkt nöjd ;D Emma mådde inte så bra när vi kom tillbaka så jag hjälpte henne med mat o mockning, hoppas du blir bättre Emma :)
I helgen har mamma varit i London :o Jag är riktigt riktigt AVUNDSJUK måste ja medge! Men nästa gång hon ska dit då har hon lovat mig att jag ska få följa med ;D Det är någon megafest hon är på varje år :) ska väl bli kul att se henne packad för en gångs skull :D (Förlåt mamma <3 hihi). Nej men tillbaka till de jag ville komma fram till, hon kom hem för en timme sedan ungefär med lire presenter (a) Love her!

♦ En Victoria secret necessär.
♦ Två svarta Victoria secret trosor.
♦ Ett snyggt RL linne.
♦ MaXfactor foundation.
♦ MaXfactor FALSE LASH EFFECT Mascara.
♦ En påse med små kexchoklader ;p

Det var lite kul det där med kexchokladen för hon vet att jag håller på att gå ner i vikt och att jag inte äter godis, bara att jag äter ngt litet på lördagen eller söndagen. Så sa hon de; Här har du lite kexchoklad, fast du kanske redan har ätit helgens "godiskur" Ja ba; Jo, jag har ju druckit varm choklad. Haha va kul vi hade :)
Men jag antar att kexchokladen kommer hålla tills i sommar ;p <3

Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca Johannisson

Riktigt avundsjuk på din VS trosor..;)

2009-02-01 @ 20:53:00
URL: http://mylifeasrebecca.blogg.se/
Postat av: FEBB

HAHA, men gud gumman tack! :D aw, men det är ju sketa enkelt att göra ju! lovar att du också kan!



<3

2009-02-01 @ 21:42:46
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0