090202

Måndag idag då. Suck och stön! Kom upp försent som vanligt och en hetsig morgon pga att vi hade morgonen i stallet.

Skolan idag var hyffsat vanlig dag förutom att våran mattelärare Per ignorerade mig TOTALT ;o Ni kanske tänker "Jaha, so what?" men gud, han frågade en fråga och jag och Linus räckte upp handen för att svara, han gav mig ordet jag hann bara börja på uträkningen innan han bara sa "Linus" så började linus säga exakt samma sak. Jag menar HALLÅ? Jag blev så grymt arg! Så sa ja de också. "Ursäkta?, får jag inte prata till punkt eller?" de enda han säger e massa bullshit om att ja sa FEL? men hallå ja sa ju exakt som Linus o han hade ju rätt pluss att ofta man bara avbryter som om de som kommer ut ur min mun är HELT ointressant :s ÅÅÅH!
En stund senare bärjar vi snacka om någon skidresa till Rome och Jag räcker upp handen jättelänge KLART OCH TYDLIGT. Så kommer Emma som sitter bredvid mig och räcker upp handen och DIREKT säger han "Emma?". Men när hon e klar Fortsätter han snacka medans ja sitter där o vinkar med handen. Jag blir så ARG! :O Så satt ja resten av lektionen och beklagade mig och sa en massa fula ord bakom ryggen på honom med Ryssen som offer som en liten 3åring. (a) Haha, jadu, livet är inte enkelt, speciellt ine som en liten onsynlig skitkorv som inte syns :s

Efter skolan var det hem och direkt ner till stallet, Emma har influensa och jag skulle hjälpa henne så jag ville bli klar i tid för att komma hem, plugga, städa, rensa, äta, blogga och allt dedära nödvändiga. Hem kom jag inte fören SJU och jag kom till stallet klockan TRE. Loooord va seg man kan vara, okej.. mockningen tog ju närmare 2 timmar iomed att jag mockade 4 boxar. Mockade bort 2 kissbäddar och 2 vanliga boxar. sen skulle maten göras iårdning och ja,, ni hästtokiga vet :) Sen tog jag också en sväng med matilda :)

Nej nu kan jag inte dra ut på allt längre, måste städa rummet, göra LÄXORNA, damsuga, diska. Uschusch lika bra att få det gjort!

Puss och kram ♥
 Ps. Ni får ursäkta bildbristen men min
 kamera är sönder(som allt annat
jag äger) och det är min kamera
på mobilen också "/ Ds

Kommentarer
Postat av: Rebecca Johannisson

Men Malin, 4 timmar mycket??

haha, det är ju min vardag ;)

2009-02-03 @ 16:46:27
URL: http://mylifeasrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0