00.37

Idag har det varit en hyffsat bra start på på lovet, jag var tvungen att gå upp halv tio för att fodra hästarna, suck och stön :( Åkte ner till min älskling och mös lite! Efter lunchen åkte hela familjen och Simon, barndomsvännen, till Kista galleria och handlade en massor av julklappar till stora feta släkten :D Äntligen är man klar med ALLT och nu är det bara att längta tills THE DAY! :)

Victor och Simon flummade runt och hade mega kul och jag gick bara där och skrattade och försökte förstå vad som va poengen och nar det ROLIGA kom! nejnej, jag är INTE blond, det är alla andra som förklarar otydligt eller tror att man ska förstå på en gång ;s AJA! , tro va ni vill men jag fick ju faktist VG i alla ämnen utom idrott ! MITT BEVIS på mina kunskaper ;) nu har ALLA, och då menar jag ALLA som kallat mig blond eller dum ett bevis på att dom har fel!! :P (speciellt riktat mot min kära familj och min klass *hosthost*) ÄLSKAR ER ♥

Nu måste jag krypa ner i sängen! Jag är så otroligt trött och imorgon ska det städas! :) Haha, jag skulle behöva tanterna från "Rent hus" fast pimpat till "Rent rum" JAO!
Tack! haha ;D <3

Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0