Jag GÖR blogg ;)

[Jespers tokiga ide med namnet på inlägget ;), vi snackade lite om att vi inte GÖR någonting och då skrev han att; Jo, jag GÖR bilddagbogen! ;d haha busunge<3]

Idag gick jag upp 13.00.. :O Har helt enkelt sovit bort hela dagen så har inte så mycket att skriva men ett inlägg är det värt ;)

Har lagat mat med mamma och gjort julskinka EUUUUW! det tänker jag INTE göra om! det var nog det äckligaste jag har varit med om! :o BLÄÄ på det ! för det första stinker den, för det andra är den slemmig och tredje, mamma sa att så ser typ din röv ut ! :O OFTA!? Äckligt ... :s

Det blev inge städa idag, jag har inte haft tid *host* (A) <33
Nu ska jag kolla på Desperate Housewives :) <3

Puss och Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOL

2008-12-23 @ 02:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0