god jul! <3

GOD JUL alla underbara :D Hoppas alla har
fått fina julklappar :) Jag måste väl skryta lite ;)
haha har fått Victoria Secrets byxor :o Överlycklig!! ;d
älskar dig Mamma!! <33

Sen har jag väl fått lite pengar också till mellandags rean då ska jag in till Stockholm med min älskade Madeléne och Haldan, vi ska shoppa gärnet asså! ;D


I år firade vi julen hemma hos mormor :) Vi kom dit lagom till Kalle Anka och när det var slut fick jag dett roliga sms:

 

"Nu när vi har sätt kalle anka så vill jag att vi tänker en stund på budskapet
som der förmedlar. Vi har en stor tjock gubbe med tusentals barn-slavarbetare i
nordpolen, 7 perversa små dvärgar som har kidnappat en ung tjej. Förutom
det går alla på droger, hur annars förklarar man deras konstiga beteende?
Jag menar kom igen, glader, vem kan vara så glad jämt utan att vara hög?
Prosit: en kokain sniffande drugaddict, och toker är en manodepressiv
litiumpsykopat som borde spärras in. Sen har vi några komunistjävlar
som stjäl från konungen och ska ge till dom fattiga (arbetsskygga) som
för övrigt bor i skogen som några ziegnare. Tänk efter!... Och god jul"

 

HAHA, ojojoj vad jag skrattade och skrattar fortfarande! :)<3

Puss och Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0