Desperate Housewives


Jag känner mig så otroligt lat, från lördag till söndag sov jag över hemma hos Emil ♥ Mysmys. Sedan dess har jag blivit ängliggande pga. min otroliga lathet. Jag är själv helt chockerad, att jag inte ens orkat blogga eller över huvud taget kollat in bilder på bilddagboken är jag grymt förvånad över. Men jag antar att man har sina perioder, right?
Jag har helt enkelt kollat på HELA sesong 2 från Desterate housewives. Själv tycker jag att serien är grymmt bra och jag älskar alla skådespelare utom "Delfino" Han är rejält snygg men det är någonting jag stör mig på, jag kan bara inte sätta fingret på det. ;) Jaja , man måste väl klaga lite iallafall :)

Puss och Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter du på bilddagboken ?

2008-12-17 @ 18:40:34
Postat av: M

Malinjegendal :)

2008-12-17 @ 18:57:03
URL: http://sexygoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0