Barnvakt!

Idag var jag varit i skolan, vi hade matteprov som gick helt okej :) Efter skolan tog jag tåget mot Stockholm och nu sitter jag här i Danderyd. Jag har setat barnvakt åt två av dom små gullefjun som jag satt barnvakt åt förra fredagen :) Vi har kollat på barnprogram och lekt lite :) Mysmys <3


(Simon och Rebecka <3)


IDOL!
Själv har jar inte följt idol -08, jag har kollat på vissa avsnitt och pekade ut Anna som min favorit :) Jag förstår bara inte hur hon kunde åka ut ur idol innan Johan!! Han var i målbrottet , nej .. jag förstår inte :p men iallafall. Robin har väl också varti en favorit men dock inte efter sångrösten, utan från utsidan (a) <3 Mhihith!! När det bara var Alice och Kevin kvar viste jag inte vem som förtjänade att vinna ;p Men efter att ha tänkt igenom allt valde jag Kevin, han förtjänade det och det var verkligen stort för honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0