080309

Igår var det lite körigt, därför hann jag inte skriva något inlägg.
Just nu sitter jag hemma hos Madelene och väntar på att hon ska bli klar, hon är så grymt seg om jag får säga det själv. Vi började fixa oss klockan halv tolv och hon springer forfarande runt i handduk och har ingen koll alls, Haha.
Om 30 minuter ska vi börja gå ner till idrottshuset för att dansa, o hon satt säga är klar då. När jag kommer hem ikväll så ska jag se till att jag lägger upp lite bilder. Jag köpte nämligen ett par nya SOLGLASÖGON! igår som jag velat ha väldigt länge och två enorma hårspännen.
Nej nu måste jag gå och pusha på Madelene så att vi kommer iväg någon gång :)

Tack för igår underbaraste<3
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0