jeans jacka

God kväll blir det väl nu.
Det har varit en helt okej dag. Jag har såklart sabbat min "nya" mobil så jag har fått låna en av Jesper, tack!
Idag var det skola som vanligt, suck. Efteråt var det planerat en shopping runda med Madde och gym. Eftersom att hon inte mådde så bra sket vi i gymmet och gick och kollade på kläder. Efter det gick vi och solade på Meddo och käkade lite.

Jag hatar verkligen att Enköping är så litet. Vart man en går känner man igen någon, suck!
Haha jag måste berätta om dagens lilla "fynd" från B young. Jag och Madde gick och kollade lite och sedan såg vi ett litet hörn med kläder för 25;-. Vi såg fula -80 tals jeans men också då en hämsk "jeans jacka". Vi stod och kollade på den och skrattade och tänkte "USCH". Haha, så kläckte ja ur mig "- Madde? Tänk OM den är snygg på mig? ;O Vad man går miste om" Så drog jag snabt på mig den och blev KÄR! :O galet kär! för 25:-!!!! Oh lord :D HAHAHAH



Sen var jag och kollade på pojkarnas handbollsträning :) Trevlig! FÅR JU INTE GLÖMMA CLAS OCKSÅ! :D
 Nu ska jag sussa <3 Puss

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jäklans vilka fynd man kan hitta! Fin var den också=)

2009-03-24 @ 08:20:22
URL: http://CeciliaSofia.devote.se
Postat av: BJERNHAGEN

hur tänkte du när du skapade bloggnamnet? xD

2009-03-24 @ 16:41:23
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

vilken tur att du provade jackan! :)

2009-03-24 @ 17:58:51
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0