Skolan

Hejsan. Nu sitter jag i skolan och ska egentligen jobba Super-So men jag har ingen lust alls.

Igår var jag i Romme med skolan. Bussen gick klockan 7 på morgonen och hemma var vi runt 6. Vi hade jätte kul, att åka i skogen, alla gupp, allt sällskap, super mysigt. Jag kan fortfarande se allt framför mig när alla ramlar. Speciellt när Marcus ramlade mitt i backen och så stannar jag och brister ut i skratt. Sedan kommer Rosanna och skriker och bler helt ofokuserad och åker in i "skogen" och ramlar. Själv står man och skratar och har ingen luft kvar. Hahaha, va kul det var alltså.
Rosanna var riktigt, riktigt duktig. Hon hade aldrig förr åkt skidor och åkte överallt nu. Röda backar, allt möjligt :) Jadu, det är inte så svårt att lära sig!
Jag måste bara tacka Leonora och alla för en underbar dag! Jag är verkligen glad att jag följde med!

Kramar/ M♥

Kommentarer
Postat av: Carita

åh, skidor är mys! :)

2009-03-21 @ 11:01:01
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ska försöka! :( <3

2009-03-21 @ 12:26:29
URL: http://mylifeasrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0