Stalldag

Idag vaknade jag ett men jag var inte uppe ur sängen fören halv två, AJAJAJ! Jag måste skärpa mig! Iallafall.. runt två var jag nere i stallet med frukosten och Emma :) Vi fixade iårdning och planderade att putsa sadel, träns och övrigt av läder. Men lyckades vi? Nejnej! Runt 5 slaget tror jag klockan var , då hade vi putsat ENDAST tränset... Vi hade helt enkelt flummat bort tiden :D Men det var verkligen värt det!
Vi åkte hem och åt middag och vid halv åtta far vi ner till stallet IGEN, då putsade vi klart det sista .. som tog oss till klockan halv tio (a) Hihi, Sedan kvällsfodrade vi. Detta var helt enkelt en stall/emma dag. SJÄLVKLART ägnade jag tid åt min älskling också men vi red inte, utan bara massa mys :) Han var väl trött antar jag. Han kan inte ha sovit mycket inatt med tanke på alla smällare!!
Imorgon blir det nog också sen blogg tror jag. Ska nämligen in och dansa två pass, shoppa skor och sen till stallet. Men vi får se :) Dagens outfit tänker jag inte lägga ut eftersom att det bara varit mys och stallkläder. Men ni kanske är sugna på att se mina leriga stallskor och mina urläckra stallkläder med både spån, bajs och clas-hår på? Haha ;)


Töwtnooss ! ♥

Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Perfektion by Emma

- vad menar du med att du har länkat min blogg?

2009-01-02 @ 17:14:19
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0