Träning

Nu jäklar ska man bli skinny tills i sommar! Jag har själv varken ätit godis, druckit någon sort läsk eller ätit kakor av något slag sen nyår och man känner sig verkligen piggare. Nu ska jag ta ännu större tag och jag ska börja träna på gym :) Jag dansar två pass på söndagar och på tisdag och torsdag har jag gymnastik i skolan, nu blir de spinning och massa annat. Det ska bli dunder skoj och att träna ENSAM måste ni erkänna att det är ett rent ut sagt HELVETE! Men som tur är har jag ju älskade Madeléne :)<3 Vi kör gärnet nu hunny!
Jag kan ju säga redan nu att det startar imorgon med ett pass spinning :) Jag ska lägga upp ett litet schema så att ni får se hur duktig jag är :D <3

Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Emil Lönnholm

Lyckam Till Gumman :) <33

2009-02-09 @ 17:14:03
Postat av: Hanna

Åh jag vill också träna! hahaha! Du är duktig gumman, beundrar dig :) <3

2009-02-09 @ 19:04:58
URL: http://hmbh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0