Igår.

Igår var en trevlig men väldigt tröttsam dag. När jag kom hem satte jag mig ner och pluggade i TVÅ TIMMAR! Shit va jag blev chockad. Jag kollade också på Top model :) Jag är så glad att  Elina äntligen åkte ut. Ursäkta mig, men jag gillade verkligen inte henne, som Tyra påpekade hela tiden. Hon var för stel och kunde lixom inte låta det bara komma ut och skrika. Hon var för kontrollerad.


Samantha                 McKey                         Analeigh                  Marjorie

Här ser ni de fyra kvarlevorna, om jag får chansa så tror jag att Marjorie och Samantha kommer att hamna som de två sista och att Marjorie kommer att få åka hem. Att bli grymt fin på bild räcker inte för att bli top model, man måste kunna ha koll på nerverna kvinna :)

Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: L I S A

Jag hoppas verkligen på att Analeigh vinner! Jag tycker inte alls om Samantha & McKey, och jag tycker att Marjorie är jättefin och så men alldeles för nervös..

(Vill i alla fall INTE att Samantha vinner, usch och fy)

2009-02-05 @ 13:04:01
URL: http://leafstream.blogg.se/
Postat av: Hanna

Analeigh borde vinna! haha :)

2009-02-05 @ 18:57:50
URL: http://hmbh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mckey har vunnit ;) Kolla topmodels hemsida, sorry girl!

2009-02-10 @ 17:55:35
Postat av: Anonym

hur många berökare har du ?:)

2009-02-13 @ 23:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0