Dagen

Oj då! Hade helt glömt bort att gratta mig själv på Namnsdagen igår :D Grattis Malin! Mamma väckte mig Halv sju och jag fick min älsklingsparfym <3 Åh tack Mamma!

Idag
Jag har varit i skolan (som alla andra dagar denna termin) :) Är helt slut! Orkar inte skolan längre men nu är det inte långt kvar .. det är väl så man måste tänka för att hålla humöret uppe! Men när man väl är i skolan har man väl kul :D Våran klass e ju grymmaste, vad mer kan man säga? ;) Alla magsjuka och alla med äcklig "fågel" influensa får nu ta och bli friska! HAHA *hosthost* JESPER ! HAHAHAHA Damn jag kan inte sluta skratta åt det du skrev till mig på Msn/Ebuddy men jag ska verkligen inte berätta det på bloggen! Haha , hela klassen får veta imrn ist! :p

Efter skolan träffade jag Emma nere i stallet! Lite TOOKIG hon var då?! Satte sig och "sket" i en hink och läste en "tidning"! HAha , ja du är allt för rolig du :) Vi hoppade lite i padocken men Clas ORKADE inte så vi satt mest och filosoferade i mitten och Smsade med Emil :p haha , Ja , Clas KAN skriva sms !

Mot kvällen blev det kebab med bruuushan ! <3 :) MUMS! och sedan var jag tvungen att rita klart HANS Bildupg, eller tvungen och tvungen men han e ju KASS på att rita och jag vill väl inte se min bror Faila! ;) Nu ska jag Plugga matte -.- Har prov imorgon! Bläbläblä!

Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0